יום ראשון, 14 ביוני 2009

i'm walking on sunshine

מחר זהו היום הגדול אליו חיכיתי כל השנה, עליו סיפרו שהוא היום המכריע את כף גורלי (לא באמת)
מחר יש לי את הבגרות הראשונה שלי בהיסטוריה א' ,אני לא אשקר ,אני מפחדת,אבל יש בי איזה רוגע פנימי.
למדתי את כל החומר כמו מטורפת(היום למדתי בערך 13 שעות בגלל תיכנון הזמן "המצויין" שלי),ואני זוכרת את רובו,יש דברים שאני אוכל לחרטט ואז תוך כדי אני אזכר במה שהיה כתוב בקלסר.
אני חייבת לומר שאחרי שקראתי הכל יש בי איזשהי גאווה קטנה על זה שאני יהודיה.אני לא ציונית אבל לפחות אני לומדת שמשהו שבאמת לדעתי חשוב ומעניין (על בית שני הגאווה הזאת לא חלה במיוחד חוץ מנושאים מסוימים בתוכו)
כורש,עזרא,נחמיה,אלכסנדר,אנטיוכוס ה-3, סלווקוס ה-4,אנטיוכים ה-4,טוביה,יוסף,הורקנוס,ארתחסשתא,חוניו ה-2,חוניו ה-3,יאסון,מנלאוס,ליסימכוס,יהודה המכסי,מתתיהו החשמונאי,יונתן,אוטו פון ביסמרק,הרדר,פיכטה טרייצקה,וילהלם ה-1,נגיע לעיקר:הרצל,פינסק ,לילנבלום,חיבת ציון,חובבי ציון,אוסישקין,אחד העם,הרב ריינס,סירקין בורוכוב,גאמל פאחה,מאיר דיזנגוף,ארתור רופין,הגדודים העיברים,זבוטינסקי,טרומפלדור,ני"לי,ובלפור (זה עוד לא הכול) -אחרי כל החרישה המטורפת ,אני עדיין שונאת את חלקכם אבל גם באיזשהו מקום הערכה.
אני שמחה שיש לי החברות שתומכות בי ועוזרות לי ,אני רוצה להודות לכן אני מאוד מעריכה אותכן ובמיוחד על יום חמישי שקצת לא הייתי במיטבי.
אז לכל מי שקורא את זה אני מאוד שמחה שאתם נכנסים לבלוג ולפעמים גם משאירים תגובות.
אני כרגע שמחה ,בתקווה שזה יימשך שם מחר ,אבל מה שבטוח אני אצא בחיוך מהבגרות לטוב ולרע

2 תגובות:

  1. אוי בהצלחה מותק! אחרי הבגרות הראשונה כבר יהיה סבבה

    השבמחק
  2. תודה רבה!
    הלך לי כל כך מוזר וגם הגעתי ממש באיחור ,בקיצור את הבגרות הראשונה שלי אני לא אשכח

    השבמחק