יום שישי, 24 ביוני 2011

Beauty City 2011

זה מכבר שתכננתי ללכת בפעם השלישית ואולי אפילו האחרונה לביוטי סיטי השנה.
עקב כך שאני זקנת השבט של הביוטי (פעם שלישית גלידה כבר אמרתי, לא? )
ייעצתי לחברותיי שהלכו בפעם הראשונה את ההמלצות הבאות: בא
מת תהיו שם! תרשמו ותלכו
להרצאות שמעניינות אתכן, תתפסו מקום רבע שעה לפני התצוגה כדי שתהיו בשורה הראשונה , תעברו דוכן דוכן ותתעקבו אם יש משהו שאהבתן כי המחירים יותר זולים מהרגיל וכך גם יישמתי שהייתי שם אתמול.ערב קודם, עמדתי מול הארון למציאת האאוטפיט המושלם לאירוע וכרגיל , כמו שזה תמיד קורה, תוך שניות צץ רעיון לאאוטפיט שכזה בתוספת תכשיטים מוזהבים מתאימים.
בבוקר התארגנתי אצל חברתי שלאחרונה גילתה את חיבתה לאיפור והתאפרנו יחד לכבוד המאורע למרות שידענו שיש שם מאפרים מקצועיים אבל לא רצינו להתאפר בטסטרים מפוקפקים.
אני
אהרוס את הספויילר אבל אגיע ישר לסוף! היה ממש כיף! השנה באמת מיציתי את חווית ביוטי סיטי במלואה.
התייצבנו במקום ב13:30 לאחר שכבר בכניסה, סטייל שטיח אדום, הצטלמנו. הלכנו לעמוד החסות שהיה בתוך המקום וקיבלנו מדבקה וקוד שבו נוכל להעל
ות את התמונות ישר לפייסבוק שנחזור מהיום הארוך. באותו זמן טריני וסוזנה היו על הבמה ועזרו כהרגלן ודרכן לנשים שהעלו מהקהל. בשעה 2 חברתי ואני הלכנו להרצאתה של ענת הראל על פעילות גופנית ואוכל בריא. ההרצאה הרגישה מעט שיעור ביולוגיה
( שפעם אחרונה שהייתי באחד שכזה היה בכיתה
ט') אבל ב
אמת הבנתי את החשיבות של הפעילות הגופנית לעתיד הרחוק, מדוע חשוב עדיין להשאיר פחממות כאשר רוצים לרדת במשקל , אכילת 6 ארוחות קטנות ביום ולא 3 וכיצד לבצע נכון את תרגיל כפיפות הבטן. בהמשך הסתובבנו מעט בדוכנים ותפסנו מקומות לתצוגת בגדי ניוד.
לצערנו את ההרצאה ב5 של סנדרה לא הספקנו להגיע אז במקום חיכינו להצטלם לגיליון שער לאישה. בשעה 7 היה את המופע המרכזי של טריני וסוזנה שעשו מהפכים ל8 נשים שלא אהבתי את השינוי אצל אף אחד בכלל ובשעה 9 קינחנו בהרצאה של מיקי בוגנים שענה רבות לשאלות הקהל.

לסיכום השנה הייתי ב2 הרצאות, 2 מופעים מרכזיים של טריני וסוזנה , תצוגת אופנה
,הסתובבתי במקום רק פעמיים! שבשנים קודמות זה היה הרבה יותר וגם יצאו מלא
תמונות מהממות!


הכניסה



















מצטלמת בכניסה
























אני וחברתי
























מודדת עגיל באזור המעצבים

























בתצוגת צבעי הניוד
















































מצטלת לגיליון שער לאישה

























טריני וסוזנה במופע המרכזי ב7 וכן כן , אתן לא טועות, זו דנה ספקטור שעברה מהפך!































תגובה 1:

  1. טריני וסוזנה קצת משוגעת, אני מאוד אוהבת את הסגנון שלהן, אבל אני לא חושבת שזה משתלב בהווי הישראלי כל כך.
    בסדרה שהם עשו בארץ הן לפעמים מצליחות לקלוע לטעם הישראלי, אבל לרוב זה לא ממש עובד.
    אבל בהתחשב בכך שאין כמעט סדרות ישראליות בתחום האופנה, אין לי ממש תלונות.

    השבמחק