יום שני, 11 באוקטובר 2010

Behind the scenes of Our second Photoshoot

כפי שאמרתי לכן אני וחברתי עשינו לעצמנו פוטושוטס בחופש הגדול,הרי כל אחת וגם אם היא תכחיש זאת, אוהבת להצטלם
ואם יש לנו אפשרות לעשות יום שלם מזה למה לא?
ההכנות לפוטושוטס מתישות במיוחד:בחירת הלוקיינשים,הסטיילינג,איפור,שיער אבל הכל מתגמד מתי שהדבר האמיתי מתחיל.
פשוט אפשר להינות ואפילו ביום החם שאנחנו הצטלמנו בו.
כל רעיון הפוטושוטס התחיל בחנוכה שעבר,שבו עשינו את הפוטושוטס הראשון שלנו.
חשבנו שבתכלס מה שתמיד הכי מעניין אותנו לראות במגזינים זה הפקות האופנה ולכן חשבנו למה שלא נעשה אחד לעצמנו?
וכך התחיל כל התהליך מהחל מנסיעה לתל אביב,לעשות שופינג למאורע,בחירת הבגדים אצל הבת הראשונה מאוחר בלילה לפי סגנון אופנה שאנחנו אוהבות ולפי מה שיש לנו בארון ובחירת מקום הצילומים,תכשיטים,איפור ושיער לכך ואז ללכת לבת השנייה ולעשות הכל.אני כמובן הבת השנייה ואצלי זה הלך יותר לאט כי אני הייתי הסטייליסטית של שתינו.כך גם היה אותו התהליך בסט הצילומים השניים שעשינו.
אז כפי שהבנתן לפי הכותרת כתבתי את התהליך שמאחורי הצילומים ועכשיו הגיע תורן של התמונות מאחורי הקלעים או תמונות שנפלו בעריכה:

יום הצילומים הראשון





















































































אני עם הצלמת שלנו,שרי
















תמונות מיום הצילומים השני:
חברתי אביטל














































































אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה