יום ראשון, 18 ביולי 2010

i have something special to say to a special girl

כמו שאתן כבר רואות ומודעות הבלוג אינו במצב טוב.
כבר עברו לי מחשבות רבות פשוט לעשות delete אבל יש מישהי אחת שנורא חיממה לי את הלב לאחרונה.
האחת הזו יודעת מי היא,אי צורך לכתוב את שמה.המחמאה שהיא נתנה לי על הבלוג,גרמה לי לחיוך שיניים חושפני ושמח שלא היה כמוהו הרבה זמן.ההרגשה הזו כל כך ממלאת ומספקת.
הרי לכל אחת (ואחד) בימינו יש בלוג כלשהו,בין עם הוא חושף את חיוו האישיים בישראבלוג או בלוג אופנה כמו שיש כאן אבל הדרך שאתה מבטא את עצמך היא החשובה באמת.אופנה לוקחת חלק חשוב בחיי, כחלק מההתבגרות הטבעית שלנו,שפתאום אנחנו שמות יותר לב לבנים ,שלפני חשבו שהם מגעילים ופתאום אנחנו חושבות פעמיים מה ללבוש מאשר להשים את החולצה האהובה עלינו מאז כיתה ב'.אופנה באמת חשובה לי,לא רק במונחים שאני חושבת מה ללבוש ביום יום אלא בעניין שאני אוהבת לעקוב אחרי בלוגי אופנה אחרים,להסתכל באתרי אופנה,שמציגים את הטרנדים החדשים,בכמות הבגדים שיש לי בארון (אבל זה בגלל שאני לא נפרדת מבגדים שאני קונה כל כך מהר).

אני שמחה לומר לכן שחברתי ,כרגע נהנת לה בגרמניה, צילמה חלק מהדברים החדשים שקניתי (חדשים הכוונה מהחצי שנה האחרונה),אעלה במהירות הבזק אחרי שיהיה לי חיים כלשהם כי כרגע אני חיה על העבודה שלי.

קחו משפט להיום:אני מה שאני משקף שאני,וכך גם אופנה ,אז למה לא לגוון קצת מדי פעם?לעשות דברים לא צפויים שאחר כך לא תאמין שעשית אותם בכלל.יום טוב

2 תגובות:

  1. אני אוהבת אותך.תודה בובה ובבקשה על הכול ♥ליהי

    השבמחק
  2. i love you even more ♥
    עכשיו הבנת למה רציתי שתיקראי ;)
    תודה לך על ה-כ-ל ,לא יכולתי לבקש יותר טוב מזה

    השבמחק