יום שלישי, 7 באפריל 2009

Shopping in Tel-Aviv

אז היה ממש כיף בת"א ,הלכתי בסוף עם חברה שלי והיינו שם מ-9 בבוקר עד 6 בערך
מה שאומר שהיינו 9 שעות על הרגליים!
הקדשתי את הנסיעה בעיקר לחנויות יד שנייה ווינטאג והייתי בערך ב12 חנויות בכל אזור דיזינגוף והמסביב .הייתה חנות אחת ממש חמודה שקראו לה "גלואו" בערך בשנקין 40 ,דיי קרוב לשתיים והחנות עצמה הייתה מעוצבת ממש יפה וגם הבגדים היו בהתאם .
אבל מה שקרה בסופו של דבר הקניות נהפכו לקניות של אביזרים בעיקר
קניתי ב-250-300 ש"ח בערך תכשיטים!
אבל הם באמת יפים ואתן תהיו עדות לכך





























עלה 49.9 בפול אנד באר והתבססתי על הצמידים הללו במשך כל הקניה





























































כולם מדויה, על שלושת הפריטים עלו יחדיו 49.7



































טופ טן







































טופ טן עלה ביחד 26.5




























15 ש"ח fairies forest דיזינגוף סנטר















טבעת מצב רוח 5 ש"ח fairies forest דיזינגוף סנטר

























קסטרו ת"א 49.9 ש"ח
ועכשיו כמה שילובים נחמדים:








































15 תגובות:

  1. קנית דברים ממש יפים! תתחדשי.
    ואולי התכוונת לגולואז?

    האביזרים לשיער משכו אותי במיוחד:)

    השבמחק
  2. יכול להיות אני לא זוכרת את השם המדויק אז נראלי שאת צודקת
    כן,בקסטרו היו מלא סרטים לשיער אבל זה היה הכי יפה בעיני:)

    השבמחק
  3. וואו איזה מציאות!
    אנחנו צריכות ללכת בת"א ביחד, אני גם מכירה מלא חנויות יד שניה (:

    השבמחק
  4. תתחדשי! אהבתי בעיקר את הצמיד הראשון

    השבמחק
  5. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  6. מאוד אהבתי את הפריטים שקנית
    והשילוב האחרון ממש יפה.

    חג שמח 3>

    השבמחק
  7. ממש אהבתי את מה שקנית...

    {קניתי בדיווה צמידים שגדולים עליי ואני מזה מתבאסת עכשיו.}

    [:

    השבמחק
  8. תתחדשי!
    אהבתי את השילובים של הצמידים :)

    השבמחק
  9. לגאפן-לא תוכלי להחליף אותן אם תגידי להם שאת רוצה אותם במידה אחרת?
    לשחר-האמת שאותו אני הכי פחות אהבתי אבל אם את אומרת :)
    ולM.I.A-תודה רבה

    השבמחק
  10. הכל נורא נורא יפה. בכלל לא ידעתי שבחנות של הפיות יש גם סיכות כאלה מהממות לשיער.
    נשיקות וחג שמח!

    השבמחק
  11. אהבתי מאוד את השילובים של הצמידים :)

    השבמחק
  12. תתחדשי!
    אנחנו מאוד אוהבים את המשחק שילוב צמידים, ה"עומס" תמיד עובד טוב..

    השבמחק
  13. תגידי מאיפה קנית את טבעת המצב רוח? D:
    אם בא לך להחזיר לי תשובה שלחי לי למייל בבקשה :)

    toharxcore@gmail.com

    תודה מראש 3>

    השבמחק